Nagyító alatt a Minőségbiztosítás
Hegyi Attila minőségbiztosítási vezetőnket kértük meg mutassa be osztályát, részletezze mivel is foglalkoznak a divízióban.
A minőség iránti vágy egyidős az emberiséggel, amely különösen igaz az autóiparra, ahol egyértelmű követelményként a „nulla hiba” koncepció került megfogalmazásra. Minőségbiztosítással és minőségmenedzsmenttel foglalkozó cégünket a vevőink elsősorban ebben való segítségnyújtás céljából keresik meg. Büszkék vagyunk rá, hogy partnereink számára a kiváló szolgáltatást tudunk nyújtani, amelyhez a szakmai hátteret a minőségbiztosítási osztály nyújtja.
Juran trilógia elemei mentén megfogalmazva osztályunk tevékenysége 3 alappillérre épül: szolgáltatásunk minőségtervezése, minőségének-ellenőrzése és minőségfejlesztése. A vevői igényeknek való megfeleléshez, mint alapvető üzleti stratégiánkhoz elengedhetetlen ezek betartása és betartatása. Feladataink már az árajánlatadási fázisban megkezdődnek a tender anyagok összeállításának szakmai részletezésével, rizikó elemzésekkel és az árkalkulációban való támogatással. Meghatározott, dokumentált és ISO 9001 által tanúsított folyamatainkat szüntelenül fejlesztjük, ami hozzásegít a megfelelő és hatékonyabb munkavégzéshez. Azonban puding próbája az evés, így az új partereinknél a projektek indítása során a koordináció, folyamataink megrendelői összehangolása és a belső oktatásokon tudással felvértezett kollegák beállítása mindig izgalmas időszak számunkra és vállalati rendszereinknek. A szolgáltatás bevezetést követő fontos fázis a fenntartás, amelyet belső auditok keretében monitorozunk. Az esetleges gyenge pontokra felhívjuk a figyelmet és a problémák javításában aktívan részt veszünk. Mérő és minősítő eszközöket sok esetben saját forrásból biztosítunk a munkavégzéshez, amelyek nem csak kifogástalan állapotban elérhetőek kell legyenek, de mérési pontosságukat kalibrációs bizonyítvánnyal szükséges igazolni, amelynek koordinálását egész évben végezzük.
Cégünk állandóan a tökéletességre törekszik, azonban alkalomadtán porszem kerül a gépezetbe, ezekben az esetekben a reklamációk kivizsgálása, javító és megelőző intézkedések definiálása, valamint a minőségi költségek csökkentése egy meghatározó feladatunk. Vállalatunk sikerességében kiemelkedő szerepű és vezetői filozófiánk szempontjából is meghatározó a vevők elégedettsége. Visszajelzéseiket megvizsgáljuk és akciókkal törekszünk nem csak az elvárt, de a kimondatlan igényeikre is megoldást biztosítani. Az operatív csapattal vagyunk a legszorosabb kapcsolatban munkánk során, így az esetleges helyettesítésekben, kapacitás hiányokban gyakorta támogatjuk a tevékenységüket.
Összegezve elmondhatjuk, hogy ügyfeleinek elvárásainak pontos megértésétől kezdve, a szolgáltatás megvalósításán át egészen vevői utógondozásig jelen vagyunk a szervezetünk működésében, ezzel is hozzásegítve partnereinket és cégünket, hogy a minőség biztos legyen…