Free cookie consent management tool by TermsFeed

Nagyító alatt az Értékesítési csapat

Nagyító alatt az Értékesítési csapat

MG-nagyito-alatt

Nagyító alatt az Értékesítési csapat

Több ízben olvashattatok összegző cikkeket az elmúlt időszakból, 10 éves születésnapi interjú sorozatunkban. De kik is állnak jelenleg a sokat említett divíziók mögött, kik mozgatják cégünk motorját a hétköznapokban?

„Nagyító alatt…..” új rovatunk célja, hogy az egyes szervezeti egységeink munkájába mélyebb betekintést adjunk, illetve kollégáinkat is bemutassuk Nektek!

Elsőként Berta Gergely, értékesítés vezetőt kértük meg, hogy mutassa be csapatát, feladataikat és néhány mondatban összegezze az értékesítési terveit a jövőre vonatkozóan!

Mikor csatlakoztál a Miell Group-hoz és mióta vezeted a sales csapatot?

Vevői kapcsolattartóként dolgoztam korábban egy olyan cégnél, amely távozásom után pár hónappal a MIELL vevője lett. Emiatt kezdtünk el beszélgetni 2012 nyarán, hogy az ott szerzett tapasztalataimat, szaktudásomat hogyan lehetne kamatoztatni egy számomra új csapatban. Lényegében egy frissen alakult céghez igazoltam, akik rögtön elnyertek egy megbízást a korábbi munkaadómnál. Már az első beszélgetések során gyorsan kialakult egy közvetlen és jó, baráti viszony a munkatársakkal ezért örömmel vetettem bele magam az új kihívásba.

A fejlődő cégnél először hibrid pozícióban voltam és az operáció is hozzám tartozott, az előéletem miatt azonban ez hamar változott és 2016 óta csak az értékesítéssel foglalkozom.

Hogyan kell elképzelni a sales csapatot, kik a kollégák, milyen területekért felelnek?

A teljes cégcsoport szolgáltatásainak és termékeinek értékesítése jelenleg négy főnek a feladata: Csontos Gábor és Zámolyi Adrienn a Miell Quality Kft., Miell Jobline Kft. és a Tekt Kft., Huber Ferenc az MPS Kft., Náray Tibor pedig a Miell Metalt képviseli a vevőink felé. Természetesen a folyamatban a legtöbb divíziónk közreműködik és szerepet vállal. Az értékesítési csapatra nyilván nagyobb felelősség hárul, hiszen akik a vevőinkkel kapcsolatban vannak, óhatatlanul is cégünk arcai.

Milyen nehézségeket okozott a pandémiás helyzet, milyen akciókkal sikerült stabilizálni a helyzetet?

Amikor igazán romlott a járványhelyzet tavaly tavasszal, napról-napra erőteljesen csökkent a rendelésállományunk. A megrendelőink saját dolgozóik egészségének és munkakörük védelmében folyamatosan mondták le az igénybe vett szolgáltatásokat, ezzel nehéz helyzetbe sodorva minket. Sokat lehetett hallani arról, milyen válságos helyzetbe kerültek a lakossági szolgáltatók, de ez ránk ugyanúgy igaz volt. Az értékesítés ezen időszakban a kapcsolattartásra fókuszált és szisztematikusan előkészített akciótervvel készültünk az újra indulásra. Ezen időszak alatt több új szolgáltatás fejlesztésébe is belekezdtünk, hogy biztosítsuk cégünk stabilitását és több lábon, biztosabban álljunk, nézhessünk a kihívások elé.

Milyen terveid vannak a következő 1 évre?

Szerencsére feladat bőven van, így ezeket megfelelően priorizálva próbálunk fejlődni és folytatni azt az utat, amin elindulva továbbra is az egyik piacvezető szolgáltató lehetünk. Szolgáltatásainkat és a bennük rejlő lehetőségeket hatékonyabban össze kell hangolnunk, ami a komplexitás miatt nem egyszerű. Nagyon szoros a verseny minden területen, így folyamatosan a legjobbnak kell lennünk.