fbpx

#kidternet

Építsük hidat a generációk közé!

Cégcsoportunk, a Miell Group tulajdonosának kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, hogy ne csupán a minőség vagy a munkahely legyen biztos, hanem a gyermekeinket is biztonságban tudhassuk ebben a dinamikusan változó világban. Céges belső beszélgetések, és szülői tapasztalatcsere mutatott rá az igényre és segítette a CSR programunk, a #kidternet megszületését.

Sokan tapasztaljuk, hogy szülők és gyermekek közötti generációs szakadék egyre szélesedik, cégcsoportunk úgy gondolja, hogy mesterségesen kell, külső forrásból hidat építenünk, hogy elindulhasson a kommunikáció, ebben szeretnénk szerepet vállani. A #kidternet – egy elsősorban 7-8. osztályos gyermekek részére kidolgozott kommunikációs program, platform, ami teret és időt biztosít az osztályfőnöki órák alatt, hogy elinduljon a párbeszéd a gyermekekkel, az internet lehetőségeiről és felhívjuk a figyelmüket a veszélyekre is.

A program kidolgozását gyermek pszichológusi és osztályfőnöki konzultáció előzte meg. A pedagógusokkal közös munka során derült ki, hogy igény mutatkozik a szülők mélyebb bevonására, informálására is, mely akár a program következő állomása is lehet a későbbiekben.

Pozsonyi Andrea /marketing vezető/, Berta Gergely /értékesítési igazgató/, Milcsarekné Kocsis Erzsébet /marketing koordinátor/ (balról jobbra)

Önkéntes előadóként havonta 2-3 előadást vállal a 20 éves (digitális) marketing területen szerzett tapasztalattal rendelkező kolléganőnk, cégcsoportunk marketingvezetője, Pozsonyi Andrea.

„Nagyon fontosnak tartom, felelős szülőként, hogy mielőbb elkezdjünk beszélgetni gyermekeinkkel a tudatos internet használatról és arról, hogyan lehetnek biztonságban a világhálón! Külön öröm számomra, hogy kezdeményezésem mögé azonnal beállt cégcsoportunk vezetősége, és közvetlen kollégáim is, akik aktívan hozzájárultak a program sikeréhez!” – mesélte Andrea.