Future of Recruitment

Future of Recruitment

toborzas_jovoje_2

Túl a digitális átálláson, a gyors tanulás, az adaptáció és a készségszintű technológiahasználat az élvonalban maradás alapfeltétele - ezek azok a fogalmak amelyek meghatározzák a toborzást napjainkban.

Új működési modellek szükségesek a szervezetek számára, szükségessé vált megtanulni a HR számára a toborzás mikéntjét, valamint a megtartás művészetét az állandóan változó környezetben. Hiszen a folyamatos innováció a versenyképesség megőrzésének stratégiai szintű követelménye.

Ma már a biometrikus mérés, valamint a mesterséges intelligencia alkalmazása sem futurisztika.

A minőség a HR és szűkebb értelemben a toborzás szempontjából is elsődleges - így szem előtt tartjuk cégcsoportunk mottóját “...hogy a minőség biztos legyen!”.

A HVG Future Of Recruitment konferenciára inspirálódni és tanulni érkeztünk, és azért hogy felmérjük a jelenlegi helyzetünket, és új célokat tűzhessünk ki magunk elé.

A remek előadások, workshopok, interaktív feladatok, a toborzás (recruitment) elismert szakembereivel folytatott eszmecserék mind mind kiegészítik stratégiánkat, további technikákat, eszközöket mutatnak be.

A konferencián természetesen központi témaként szerepelt az általános adatvédelem (GDPR), az agilitás, a munkaerőhiány, a Startupok, a generáció-elméletek, illetve a 2018-as toborzási “buzzword” a munkavállalói élmény.

Rengeteg információ, tanács és “tool-hack” birtokában tértünk haza és célunk ezek beépítése a MIELL mindennapjaiba. Ilyen pl a naponta használt és elterjedt telefonos alkalmazások nem általános használata a toborzáshoz, megtartáshoz.

Erősné Pőcze Szilvia, toborzási munkatárs - MIELL Quality Kft.:

Ahogy a konferencia elnevezése mutatja egy jövőbe tekintő rendezvényen vehettünk részt, megtudhattuk a különböző előadóktól milyen kihívások és változások elé néz a HR szakma és milyen módon tudunk ezen elvárásoknak megfelelni.

Szóba került a többi közt a cég ismertségének növelése a munkáltató és a munkavállaló által egyaránt (employer branding/emloyee advocacy), valamint több helyen is kiemelten foglalkoztak a munkavállalói élmény és annak megtervezésének témakörével.

Témaként szerepelt a jelen generációk (X;Y;Z) találkozása és együttműködése a különböző munkahelyeken, az ebből adódó konfliktushelyzetek, azok megoldása és a közöttük történő kooperáció kialakítása.

A rendezvény szüneteiben lehetőség nyílt az előadókkal történő személyes beszélgetésre, kérdések megvitatására, kapcsolatépítésre.