Free cookie consent management tool by TermsFeed

Munkaerőhiány?

Munkaerőhiány?

BotiTruck_DSC5499.JPG

Több tízezer tapasztalt gépjárművezető dolgozik ma Nyugat-Európában, külföldi konkurens cégeknél, a magyarországinál általában megszerezhetőnél magasabb jövedelem miatt. Ezt a távirati irodának nyilatkozta a napokban Szabó György a a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) elnöke. Beszélt arról is, hogy egyre erősebben jelentkezik az az igény, miszerint jó lenne hazacsábítani ezen magyarjainkat. Ehhez szakmai összefogásra és a versenyképesség kormányzati együttműködéssel történő jelentős javítására is szükség van. Minderről részletesen az Index cikkében olvashatunk.

Botfa Balázs az BOTI Team Kft. logisztikai vezetője egyetért a felvetéssel, sőt megerősíti hogy a BOTI Team eddig is jelentős lépéseket tett annak érdekében hogy a cég kamionsofőrjei komfortosan érezzék magukat, a nyugat-európaival versenyképes körülmények között. Csak a tavalyi évben háromszor emelték a béreket. Új fuvareszközök beszerzésével - idén három új Volvo 500-as állt csatasorba - nagyobb menetbiztonságot, utazási kényelmet és hatékonyabb fuvarozást tudnak elérni. A gépjárművezetők házon belüli képzési programja pedig egybecseng a szakma törekvéseivel. Korábban erről itt írtunk.

Mindazontúl a BOTI Team jelenleg rendelkezik a megfelelő munkaerő kapacitással. Szívesen részt vesz azonban minden olyan innovatív programban, ami a jó munkatársak megtartását, továbbképzését, illetve az elvándoroltak visszacsábítását célozza első helyen, például a bérszintek emelésének ösztönzésével. Természetesen ennek alapfeltétele kell hogy legyen szakma és a kormányzat támogatása, együttműködése - zárja Botfa Balázs, logisztikai szakember.